Jelqing

De jelq is de ruggengraat van elke penis oefening. Naast stretching, is jelqing de tweede meest elementaire penis oefening. Jelqing - ook bekend als "melken" - is eenvoudig als je het eenmaal onder de knie hebt.


Je penis moet half stijf zijn bij Jelqing

Wat is half stijf? Een volledig slappe penis is 0% stijf. De 0% stijve penis is klein en kan een beetje stijf aanvoelen. Een 25% stijve penis is vol bloed, maar is flexibel en kan minder stijf aanvoelen dan een volledig slappe (dus 0% stijve) penis. Een 50% erectie is nog steeds slap, maar veel groter en de lengte is in de buurt van de grootte van een penis in erectie. In deze toestand kan de penis worden gebogen. Tussen 50% en 75% stijf is het beste om te jelqen. 75% erectie is bijna rechtop maar de penis kan nog steeds worden ingedrukt. 100% is zo hard als een plank. Nooit jelqen met een stijve penis!


Hoe te Jelqen

  1. Breng een ruime hoeveelheid olie aan op je penis
  2. Gebruik je duim en wijsvinger en maak een OK-grip rond de basis van je penis (zoals hoe je een OK-teken maakt met duim en wijsvinger).
  3. Oefen druk uit op de grip en beweeg in 2 of 3 seconden naar je eikel, stop voordat je bij je eikel bent, niet over de eikel heen jelqen! Door de druk gaat het bloed naar de eikel, de eikel zal hierdoor groter worden, dat is een bijkomstigheid, het doel van Jelqen is de erecties dikker en harder maken.
  4. Neem je andere hand en herhaal over en weer, gedurende 10 minuten (eerste keren 5 minuten).44
  5. Wanneer je penis te stijf wordt, neem een korte pauze. Het kan helpen om rond te lopen wanneer je Jelqt.

 

Kijk ook eens bij Technieken, voor een compleet programma in Penisvergroting.

Een goede site voor Jelqing is Thundersplace. http://free-penis-enlargement-videos.thundersplace.org/ Het is een niet commerciele site, ouderwetse weblog van een aantal enthousiaste Jelqers. Kijk naar de jelq technieken (melken van de penis). Neem eens een kijkje.